XIXAX Film Forum


TOP 10 2008

samsong · 68 · 10852

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pozer

  • The Master of Two Worlds
  • *****
    • Posts: 2289
Reply #60 on: June 15, 2009, 06:58:50 PM


hedwig

  • The Master of Two Worlds
  • *****
    • Posts: 2144
  • Lazy bones ain't got no time to waste away
Reply #61 on: June 15, 2009, 07:14:07 PM
shut up, pinhead.


Stefen

  • The Master of Two Worlds
  • *****
    • Posts: 7778
  • smh
Reply #62 on: June 15, 2009, 07:53:08 PM
haha

Let's go to a motel. We don't have to do anything -- we could just swim.


Pozer

  • The Master of Two Worlds
  • *****
    • Posts: 2289
Reply #63 on: June 15, 2009, 08:37:38 PM
shut up, pinhead.

pinhead? your posts are limp today, turkey.

and didnt i used to like you? i know i used to like your pussy lips and clit. maybe it's the name change. why dont you go watch Wendy and Lucy and jump on that bandwagon too. 


Stefen

  • The Master of Two Worlds
  • *****
    • Posts: 7778
  • smh
Reply #64 on: June 15, 2009, 08:42:24 PM
haha, damn, pozer. Chill out. We're all just joking around. No need to take your ball and go home. Give and take, homie. Don't call your parents to come pick you up.
Let's go to a motel. We don't have to do anything -- we could just swim.


Pozer

  • The Master of Two Worlds
  • *****
    • Posts: 2289
Reply #65 on: June 15, 2009, 08:56:02 PM
thems are jokes too tho. i'm just messin about with Hedwig. he knows he'll always be one of my faves.

my sole goal was to liven up the 2008 thread. really, top ten 2008? c'mon.

 


Stefen

  • The Master of Two Worlds
  • *****
    • Posts: 7778
  • smh
Reply #66 on: June 15, 2009, 08:57:47 PM
Whatever.

I'm going home.
Let's go to a motel. We don't have to do anything -- we could just swim.


abuck1220

  • The Vision Quest
  • **
    • Posts: 282
Reply #67 on: June 16, 2009, 08:09:50 AM
c'mon.